whos.amung.us

Monday, May 31, 2010

tulisan 8

lagi dr blog lamer -___-"

buat semua kawan

untuk cinta dan untuk disayangi
untuk sakit dan akan menyakiti
untuk teman dan untuk bersahabat
untuk harapan dan diharapkan
untuk berbohong dan menjadi bohong
untuk kejam dan kepada menjadi kekejaman

beri makna kesetiaan itu
melihat langit
bercakap dengan diri kamu makna kesetiaan itu sendiri

manusia slalu bicara tandus dalam mulus
erti cinta, setia dan sahabat
cinta dan sahabat perlu satu

pada aku sahabat bukan dtg selalu
pada aku sahabat bukan erti terlalu
cuma perlu
cuma harus tulus

jangan kata tahu kalu kita sendiri masih sindir sahabat
jangan kata mahu kalu kita sendiri akn hindar sahabat
jangan berlagak cantik kalau sahabat sendiri masih hodoh
jangan bicara syg kalu sahabat sendiri masih bodoh.


aku juga xsempurna
aku pernah pijak kawan
aku pernah tikam belakang kawan
juga pernah beli kawan dan
jadi bodoh kerna kawan.

aku terfikir bila berfikir...
apa yg pernah aku buat pada kwn akhirnya kembali pada aku.
yg ada sekarang mungkin sudah cukup
aku pasti yg salah pasti terima maaf
yg hina pasti terlerai khilaf
yg keliru pasti terbuka jugta
cuma perlu tunggu.

dan tolong jangan ulangi kerna aku masih cuba fahami...

ntk: xperlu jadi terlalu indah utk kwn
xperlu jadi terlalu setia utk kwn
aku rase cukup sedikit rasa kasih
akn buat persahabatan jauh lebih baik.

-bukan semua kwn hari ni trus jadi kwn
kadang2 yg lawan tu lah lebih baik utk jadi kwn

No comments: