whos.amung.us

Saturday, May 22, 2010

ini wilayah aku 1

tak ade ape yg menarik pon. semuanya pasal aku.

...BI0DATA Saya...

(ala2 sekolah)

Nama: Lina Madiha N0rhashim
umur: 21tahun
tarikh lahir: 13 mac 1989
tempat lahir: segamat, johor
hobi: membaca, mewarna
cita-cita: sukarelawan
kawan karib: khadijah haji ad0n
musuh: xde
mate pelajaran kegemaran: matematik
mate pelajaran yang dibenci: kajian tempatan
warne kegemaran: merah hitam pink kelabu... semua kaler saya suke
makanan kegemaran: semua makan. terutama masakan mak
minuman kegemaran: c0ke teh/ nescafe ice

lalalalalalala~~~~~

hahaha bila dah 21 tahun hidup semua nya berubah.
aku dah xsuke membaca kecuali majalah (kdg2 majalah yang aku beli aku xbace pon selak2 je) abah kata "orang nk ilmu mesti kene byk bace." tp aku ckp "ok. tp kene ade pengalaman jugak kan abah?" muka abah teros (-__-") "mmm btol3! tp kene bace jugak."

so sekarang aku didik diri aku utk membace. thanx to ma, sbb slalu pakse aku bc novel =) skunk aku dah ade pendorong, xie suke bc n0vel 0mputih, happy ske bc newspaper so kdg2 aku ikot bc hahahha iye ke? =P ye la tu kot.

aku masih bercita2 utk menjadi sukarelawan, tp utk menampung k0s hidup yang begitu tinggi aku tmbah skit cita2 aku utk jadi akauntan aku suka n0mbor. bila dh berumur 16tahun br aku sedar ge0grafi xla terok sgt sbb kimia lagi susah

makanan & minuman aku xberubah =) aku masih suka mkn dan cinta pada kafein.
cuma, aku smpai skunk xtau ape warne kegemaran aku. bukak almari toleh kanan toleh kiri. semua warna ade. tgk brg2 warna warni haih! so aku suke warna warni lah ok x? =P

huwawawa! bila aku makin membesar dan memberat aku tulis biodata macam ini (siapa tahu 10 tahun akan dtg biodata aku berubah pulak kan? haish! mmg xde penderian btol -__-")

siapa aku:

siapa: lina madiha norhashim
berat badan terbaru timbang minggu lps: 69kil0 =P
perangai cibai: kasar dr pelbagai segi,degil, dan HHTA (tau x ape? klu xtau tnye ijat)
tinggi: 165 kotttt
saiz kasut: 5/6
hobi terbaru: tido, gelak2 mcm orang gila,
cita2: jadi manusia
nnt dh abes blaja kalu boleh nk jad:i akauntan

hero:



abah gua laaaaa... her0 beb! (^_^)
dia co0l je. caye la xcaye tnye mak. aku suke tgk muke abah biler die tido. comel =)


wanita terhebat/ best friend ever!:


mak 0h mak
dia bestfren aku. trima aku seadanya. xputus bentuk aku jadi indah. mak rawk!
die yg buat aku suke scorpian, m.j, hattan.

aku jadi aku dan suka :


1) menulis

aku suka menulis. dalam kelas tulis. kt umah tulis. xkisah kt mana2 jnji tulis.


2) math

kenape ntah tp konfident dengan nombor (ker budget konfident?)


3) kartun, lagi2sin chan
hohohoho! acti0n kamen!


4)semua makanan lagi2 seaf0od!

aku mmg hepi bila mkn.

5) duit

sesetengah orang tahu aku suke duit hahahaha! welll aku mmg mate duitan


6) gadet
aku gila gadget. mungkin sbb tu aku suke duit. eh tp aku bkn sbb gadget je aku suke duit myb sbb kalu lapa xde duit nk mkn ape kan? mseti rs mcm nk nangis.


7) pegi tgk m0vie
aku suke tgk wyg. aku xkisah kene tgk wyg sorang2 pon xpe. dulu time balik skolah aku slalu singgah klcc pegi tgk wayang sorang2. selain tu aku suke tgk drama melayu, kolot ke? tp aku kurang tgk video klip 0mputih. mcm happy ckp kalu dowank tgk chanel 713&714 aku tetibe borink terkebil mata trus tuka 103 hahahahah!
*eh jap2 btol ke vide0 klip tue chanel 713 714? bkn 705? wut everrr

8) aku pencinta kafein!
aku suke minum nescafe. buatan mak. buatan sendiri. hah tp skunk ade orang len yang pandai buat nescafe namer die matt. kalu kt mamak aku suke teh ais. rek0d teh ais yang aku minum time melepak kt mamak ialah 4 gelas. ya ya ya -__-" 5 gelas la! hihi
9)night moon and beach

aku xsuke panas. aku suka laut. aku suke tgk bulan

10) diri sendiri
kenape? biarlahhh.. kahkah!






2 comments:

irham sheckler said...

hahaha lina pic nie kelaka ah..

linamadihahaha said...

ape yg kelaka nye? hihi