whos.amung.us

Thursday, May 20, 2010

separuh 20 may 2010

separuh dr hari ni aku abes kan dgn

update bl0g.

fesbuk

f0rmspring

gelak2 mcm separug sewel.

so... dgn keadaan letih dan bebalnya time azan aku trus tido.

aishh aku lupe nk gantung bj yg aku bsh td. langkah mls kebil2 mata. muncung skit. amik hanger... SIDAI! yeahhh SIAP. lompat katil.

gerak2kan kaki ok ape bed time st0ry utk diri sendiri? bef0re tido j0m berangan xm0 bed time st0ry. mate aku terkebil kebil mcm cicak nk berhadas. letihnyaaaaaaa.... urmmmm, teringat kt mang0. baru kenal tp sy0k =) mcm... huh sian die mesti die rindu rindu kt salt. nesti xkeruan mcm mak kucing ilang anak kucing.

ya ya ya aku fham ape die rase. xpe mang0 perasaan tu m0rmal bagi kalian. bagus jugak jauh bari tau ape rs rindu kan? mesti mcm nk nangis smbil geget bantal. kuat mang0 kuat mang0! jgn nangis. l0mpat2!!!

next... nk berangan ape yang kite nk buat utk assemen? mmm... mmmm.... mm... zzzzz.

mcm tu la aku semenjak 2 menjak ni. asal ingat pasal study je l0st. aku trus tetido. pastu bgn menyesal. mcm hari ni. isk isk isk! aku xtau mane nk cr dan kunci semangat maju diri. cita2 tinggi dah. peluang terbentang dah tp, nk jalan mcm kene pasung kaki aku. (myb b0ntot aku yang memberatkan perjalannan aku, yela besar sgt kan?)

xsabar nk balik nk jumpe capit! dpt x die tangkap kangaro0o tok aku?

ntk: self c0nstructi0n!

No comments: