whos.amung.us

Sunday, May 23, 2010

ini wilayah aku 5


pada aku die berbakat besar:


1) adlin


2) afdlin

3) aizat

* aik asal xde pompuan? heheh ntah. tp rs yuna pon ok, amirah group tilu, zee avi semua pon ok sebnanya. =)


giler suke nk mati suara dorang! mcm nk pengasan kalu dgr hahaha!!!!:

1) faizal tahir!

2) amy search


3) awie


awie

aku hidup dgn karya mereka:

1) yasmin ahmad
iklan, filem arahan dia mmg dua ibu jari aku bagi! mari kita sama2sedekah al-fatihah utk yasmin ahmad semoga ditempat ditmpat org2 beriman. amin.

2) ahadiat akashah
aku kurang membaca. tp novel dia aku baca.


karya mereka makanan t0k jiwa aku:

1) so7

seingat aku lah, aku minat d0rang dr aku sek rendah lagi. mase tue lagu dan kot. ye ke? ntah lupe lak.

2) fynn jamal


die antara sumber inspirasi aku

3) wani ardy


(^_^) cara die sgt c0ol

4) ahli fiqir

lagu2 dorang byk sgt msg. siyes....


ind0n pilihan:


1) garasi


2) coklat



perrgghhh aku nk jadi mcm dowank hahahahah!:

1) orianthi panagris

2) tyra bank


3) mimi (1NE)




4) agnes monica


respect giler mereka ini:

1) fadzilah kamsah



2) tun dr mahathir mohammad


3) M.J



4) 0gy

cite yang tiap kali tgk dan2 tu lah nk nangis:

p.s i love you

panjang kan entri kali ni. hahahah yang penting aku suke =) aku mudah berangan tgk fast furious ke kl drift ke, tetibe je aku nk jadi pelumba kereta. gila mach0 siak tgk cara d0rang drive. -__-" masalah nya aku xtau sgt psl keta.

tgk cite lawan2 aku nk jadi super girl. hahahha kalu misteri2 skit tetibe nk jadi mcm gh0st whisper. mmg xmasuk dek akal lansung aku nih. g mati. aku mmg mcm tue. sume aku nk jadi.

tp... sume tu angan2 je. aku cuba jadi yang sederhana. sama mcm yang mak nk, jd serba sedikit tahu dan nikmati hidup, hormat orang len. supaya nnt kalu mak dh xde aku masih b0leh hidup dan berlandaskan yang betul. InsyaAllah

* tp boleh ke aku hidup tanpa dorang? cam plek je kan? hilang hero hilang bestfren... aku? xmcm lemau pulak. jgn bunuh diri sudahhhhlah. =(

ntk: (^_^) suke! sbb entri siap!

No comments: