whos.amung.us

Sunday, May 23, 2010

ini wilayah aku 3

aku teringin/minat:

1) bungee jumping

giler! mmg best k0t kalu terjun je then toink! toink! tergantung gantung weee

2) belajar alat music

dari kecik aku nk belajar alat muzik tapi xgalakkan dan x didedahkan. so aku harap makin besar ade duit skit leh blaja kan? kan? kan? xpe2 org dulu2 kata dimana ade kemahuan disitu ade highway!!!

3) latin dance

i love to dance. hehehe =P menurun dr mak. shhh... jgn bgtau mak aku b0cor rahsia

4) belajar bahasa

aku pernah g klas mandarin, tp separuh jln. hah kan aku dah kate aku HHTA. hahahahahha! best d0e blaja bahasa. nnt nk blaja tamil pulak. baru satu malaysia =)

aku xminat:


1) menjahit
ianya lebih kepada xberbakat berbanding xminat. mak cik yang ajar aku menjahit tu kate, orang yang ade kesabaran je biasa nya minat jahit. tp xpe mak suruh blaja. aku g je klas die

2) chemistry

biasa nya orang xminat subjek sbb cikgu yang mengajar. tp cikgu aku lemah lembut baik sgt. aku je doll xleh msk.

pada aku xminat dan xberbakat adalah satu benda yang berbeza. kan? kalu ko xminat masih b0loeh dipaksa. cuma yang xde kepuasan je. kalu ko minat tp mmg xdikurniakan bakat tue xguna pakse. =) tp sape tahu kan tuhan punye kuasa. doa byk2 insyaAlla menjadi

No comments: