whos.amung.us

Wednesday, May 19, 2010

18 may 2010

ini bukan cerita tentang wali band. eh! ade2 akit. skit r tp.... juz berlaku utk 2 minit gitu.



setahu aku, lagu wali band ni agk fofular la kot. even aku xske. tp aku leh ngak terikot nyanyi2 chorus die. wellll... korang penah tgk video klip lagu d0wank alarh yang taj0k cari j0doh tuuuu... (-__-") st0p madiha jgn stat merapu. mulakan cite. g0!

tadi klas miss shamima. 3jam! lps klas die. aku ngan happy trus pecut g mkn. giler kebulur. sampai je trus 0rder. dh siap byr sume, aku g tmpat amik air. tgh tunggu air ade sorang mamak nih, (aku xpenah nmpak die b4 tis kt la cuisine, myb pej=kerja baru) sambil buat air, die senyum2 then die stat:

"Apa salahku Apa salah ibuku
Hidupku dirundung pilu
Tak ada yang mau dan menginginkan aku
Tuk jadi pengobat pilu
Tuk jadi penawar rindu
Tuk jadi kekasih hatiku Timur Ke Barat
Selatan ke utara
Tak juga aku berjumpa"

damn dude! he's sing wali band's songs! siyallll!!! aku ngan happy trus pandang sesame sendiri mate kiteorg blink blink 'wut the hell" hahahha mamak ni leh hafal lagu tuh kahkahkah! klaka giler! kiteorg trus amik air. blah! mampos xnk layan. tgh minum2 aku geleng2 je kalu terpandang mamak tuh. giler c0mel nyanyi lagu wali band.

s0 mlm mcm biase. kul 10 turun mkn kedai chan the shin chan. dr jauh dh nmpak 0.M.g! ramai seyh. bagus nanchan kau makin maju! yeah! tgh mkn men card. t0pek kalah 2kali kene minum air masak. kak ekin lak hahahha topek bg air garam! huwawawa!






2 comments:

nanchan said...

dicuba..
ambik pic ni untuk page aku ye..blh?

linamadihahaha said...

boleh bebeh =)