whos.amung.us

Tuesday, May 18, 2010

ini bl0g baru aku...

ini bl0g baru aku... dan jangan tanye kenape blog lame di delete.

byk sebab kenape aku menulis di blog baru.
aku harap sgt penulisan aku makin baik.
aku harap sgt semuanya bermula dari A.

mcm beli buku tulis baru,
hepi d0e =) tapi... xde jiwa =(

dr tulisan saja byk beri kesedaran. xperlu menyalak. terpekik pekik pakse orang dgr ape yang betol ape yang salah. tulis saja pasti ada yang mengerti.
aku tulis apa yang aku rasa supaye aku tak terlepas setirp dr sisi indah aku sbb aku cpt lupa. aku sekarang ialah hasil dr bancuhan yang dulu. aku cinta pada tulisan2 seni. aku kagum hasil kerja yang indah. buat apa nk sorok ape yang tuhan bagi. kan? sebar saja. mereka betul2 unik. dari mereka mereka aku sedar inci inci yang pada awalnya aku rasa kosong. tulisan mereka yang m0lek aku kutip sikit2 dan simpan. biar jadi pedoman. biar aku jadi manusia.

aku masih aku yang
-mulut puaka
-ibarat tin kosong
-cakap ikot suke
-tak pikir sebelum cakap
-pentingkan diri
-dengki dengan orang
-suka mengumpat
-negetive thinker
-masih jahat
tp...

aku tetap cube berubah (^_^) usaha jugak kan namenya tue?

No comments: