whos.amung.us

Tuesday, May 4, 2010

bisik senyap2 dalam hati

xtenang.

kalu lah mak ada kan bagus.

mesti tengah time2 rase nk nangis cmnie soh mak pelok =)

ingat dulu, kalu time tido, tetibe takot, xleh tido, sejuk. mesti suruh mak pelok.
biler mak pelok best. rase die mcm ade gergasi bebulu lembut pelok penguin c0mel mcm aku nih. ( okeh2 time tue aku kecik je x gemok om hehehe)

mak selalu buat aku rase tenang. buat milo sblum aku tido.
mak pandai msk. sedap sedap! aku suke tgk muke mak biler die bebel. tp mcm nk tutup rapat2 telinga. hahaha. tgh bygkan muke mak bebel tnpa suare hakhak! klaka2!!!!

mak selalu cium aku ms aku tido. pagi2 sblum die g keje. time aku tgh tido tuh die soh aku senyum lebar2. smpai skunk aku xpaham ape motif mak soh buat cmtue. okay skunk ko dpt bygkan x muke aku tgh tido tp tersengih. cm langsuirkan? hahahha!

mak baik. mak klaka. mak c0mel. mak rajin. dan mak sangat indah mcm bulan =)

kalu lah mak tahu aku tgh rindu separuh mati kt die.
walaupun br kemarin aku jumpe mak.

No comments: