whos.amung.us

Sunday, May 23, 2010

ini wilayah aku 4

benda yang aku syg:

1) d3000

mak yang belikan lame jugak aku minx. masih mencuba. xtau ade bakat ke x. tp yang pasti tujuan utama aku ialah mem0ri pada gmba tue. yang kedua br ambik gmba yang cantik =)

2) motorola v3i
percaya atau x, ni first model fon ber color yang aku pkai. mak aku mmg tegas. time skola xbg pkai hp mahal2. sbb hp murah pon asik msg la itu la ini la. hahahha! thanx ma! aku xkn jual hp nih. nk simpan je. (kalu nk jual pon laku ker? hagagagga!)

3) koleksi tulisan, kaset. vcd dan gambar aku



aku nak ini!:

1) moto besar =)
mmg poyokan? tp dah keje nnt first thing aku nk beli pkai duit sendiri ialah ini. cay0k cay0k mady! yeahhhhh!


2) volswagen
aku suke keta ni gila nk mamp0s xmungkin aku pkai. mahal d0eee!


3) c0mbi
hehe comel kan gmba nie? naik c0mbi baru ade gaye. senang bwk membe ramai2. nk g mane? mkn ikan bakar? j0m melaka. ajk rmai2 skit nek combi.

4) guitar
mak dah bg duit soh bli gitar. gitar kapok biasa je. aku minx tolon fairol ajar. tp die bz. mungkin aku ptt cr sifu yang lain. -___-" agk2 sape yang sudi ajr aku yg lembap nih?

5) m0re gadgets!

ini mungkin lmbat skit terkabul. permintaan melampau. xpe2 xsalah ade angan2. doa dan usaha. aku percaya semuanya x mustahil ngeee! go aku! y0 aku! g0o0o0o aku!

No comments: