whos.amung.us

Wednesday, May 19, 2010

r0kok

AMARAN!
Hal ini xde kaitan lansung dengan yang hidup atau yang sudah tiada. Isu ini dibangkitkan hanya bersahaja. 0leh itu, baca saja

Rokok. dah lame aku pk kenape orang memandang perempuan tidak elok merokok? sebab boleh merosak kan sistem peranakan? tidak manis dipandang? lame2 aku dah tak peduli pandangan orang tentang wanita merokok. sebab itu hak individu kottt.

kalu difikirkan lelaki juga boleh mati pucuk akibat rokok. manis sangat ke wajah lelaki bila mereka merokok. aku tidak berpihak pada wanita merokok. cuma heran perspektif orang pada isu ni.

pernah dengar lelaki merungut awek dorang merokok, mereka xsuke kwn2 pompuan mereka merokok... tapi. mereka sendiri merokok dan hembus hembus asap rokok tu kt awek dorang. perempuan sekitar dorang. xke tu macam membunuh jugak?

sekali lagi aku ulang ek. aku bukan berpihak pada mana2 sbb aku pernah mencuba. aku tahu dan sedar xel0knya dan bahayanya perempuan merokok. dan yang kepada belom pernah mencuba aku nasihat lah xyah la nk cube, sbb x cool pon isap rokok. so xpayah la.

cume kepada orang yang anti dan suka perli2 perempuan isap rokok cube la bertimbang rasa dan tegur cara sopan. xpayah nk usha2 panas. okay? xyah kerut kerut kening chill sudeyyyy =)))