whos.amung.us

Saturday, May 22, 2010

ini cerita tentang sahabat gua

* aku pernah p0st tentang dia di blog dulu, dan aku harap dia xkisah aku p0st lagi sekali tentang dia. supaya dia lebih kuat. =)

semua tahu dia sensitif. dia cool je diluar. gelak. gila. gedik mcm perempuan biasa. mcm aku juga. sifat dia hampir separuh mcm aku. mungkin cara hidup kami sama. jarang kami bercerita tentang hidup. jauh sekali tentang perasaan. pernah cuba, tapi masing gelak sebab rasa sangat kelaka =) xcocok topik tu utk kami.

tapi bila tidur sekatil lampu dah tutup. dua dua diam. kami mula bertanya dan bercerita tentang ape yang kami xcerita bila tidak berdua. mungkin gelap selesakan kami. hahaha sbb dah xnmpak muka masing2. kalu ditanya mesti xtau jawab kenapa macam tu. tp mungkin keliling kami sama cuma luaran yang berbeza. aku macam hamster gila mer0yan. tp dia diam berbunyi time gelak.

p0st ini utk dia lebih kuat. aku mula faham. dan letak diri aku ditempat die. mungkin aku akan jadi sepertinya. jgn hilang semangat kawan. doa penyambungnya. aku pasti dia nak kau bahgia sama seperti saat dia ada. mungkin kerna terlalu rindu buat kau layu. bahagiakan diri kau untuk dia dan yang masih ada. (^_^)

ntk: kuat semangat kuat semangat! xde dimata tapi melekat dihatikan? =)

No comments: