whos.amung.us

Monday, May 31, 2010

tulisan 7

aku bgn tido. bukak blog. hasilnya? b.0.r.i.n.g.g.g.g~~~~ (sebut dgn gaya ijat biar happy bengang hahaha)

so aku bukak blog lamer yang terperap agk lamer. rase nya kalu aku kuis2 skit sampah tu mungkin ada sikit ingatan utk perempuan hilang akal macam aku ni.

so aku terjumpa ni.

layak ke aku jadi anak mereka berdua
layak ke aku jadi sahabat kpd mereka semua
layak aku cinta n dicintai oleh dia

tuhan,

aku boleh di ibarat mcm tin kosong saat bicara
nyaring suara aku
tp kosong isi nya

aku juga boleh dikatakan mcm talam
depan mereka aku bicara tulus
blakang mereka, aku saja yg mngerti adakah ia telus

smpai biler aku nk jadi SEPERTI perempuan yg manis tp KOSONG?
sampai biler aku nk jadi IBARAT tua yg berpengertian tp sumenye BOHONG

aku rase bodoh jadi aku,
cari tuhan saat hati tersembam jatuh,
cari tuhan tika aku tidak bisa bgn,
byk jnji dh aku langgar

tp aku masih tagih pada tuhan
untung sungguh jadi aku
semua ada...
tp sayang aku bodoh

jatuh aku x bgn2 kenape tuhan?
ke aku pada cube berdiri pelan2 supaya aku tahu mcm mane
aku patot mule berlari... daripada aku trus berjalan dan jatuh sekali lagi?

tp bagaimana?
aku tahu kau slalu ade...
tp siapa?

perubahan pertama...
jgn tipu mereka disekeliling aku lagi
mmg kebenaran itu perit
tp kalian perlu tahu
kpercayaan itu ubat dan gam satu hubungan
biarlah mulut aku x beralas tp aku luhur
biarlah muke aku ketat tp aku tetap...

kalu pikir2 balik boleh ke xtipu? kau mereka dia mungkin boleh. tp aku xnk tipu diri aku yang aku kdg2 perelu jadi penipu. kan aku dah kate blog lame macam sampah. -___-"

No comments: