whos.amung.us

Thursday, May 20, 2010

19 may 2010

ya ya ya... hari ni aku ade entrepreneurship & organizing seminar dianjurkan oleh SOBM & EDS club. aik? xpelik ke aku xtau padehal aku daftar tok kelab tuh. huwawa tu name nye aku xamik tahu sbb aku sebal. =P





semua wajib pegi. aku masuk lmbt kuar awl. xamik pon makanan free. wo0o0o kene amik w0o0o AYAMAS kot!!! damn! tu r msk lmbt kuar awl lagi... ya ya ya aku mmg mcm tuh. pastuuuu.... aku g mam ngan happy. hahaha dpt senyum kejap kembang2 id0ng sbb... urmmm nk bg die name samaran ape ek? hah timur jauh! okeh smbung cite. timur jauh call happy so, aku pon HAPPY! ( xpasal2 yang aku hepi pehal? -___-" mmg aku sakit jiwa!)
lps mkn aku rush balik. nk g swimming.


hah kite0rg dah ade aktiviti baru. lebih sihat org kate. setiap rabu g men futsal. =))) tp ary nie xpegi. kiteorg g swimming. best dohhh!!! aku ngan si merah sangap l0mpat guling. hahaha! (
sebnanya si merah extra sangap!) men kejar2. men toink! senyum. bahgia. letih.






balik swimming we ollss g mkn kt ayuni. lame x mkn sane. hahaha. s0nok mkn2. b0rak2. cite2 lucah. gelak mcm si gila. mau xbest, yang dulu hilang sunyi diam. balik mcm dulu. happy dengan jazz men 0som2 tmpa2 tgn. hahaha bengong merah tgn happy. si merah pulak manjang msg. aku dgn xie tukang gelak.
bila fikir balik.
bila aku teng0k d0rang aku senyum sorang2.

sebab aku bahgia semua dah mcm dulu.
rindu.


abes je mkn trus chow. nk lepak mamak. sbb besday eve happy. kami smbot kt mamak je. xsempat nk buat pape. hagagagga =P


lps nyanyi.wish. pe lagi keje kiteorg men game r. memula men card pastu men n0mbor. pastu men tgn. tgn paling gampang! berpeloh d0h hati wa dup dap dup dap mcm cinta pertama la plak. gile syi0k!

gmba ni bkn bentuk tgn yg kiteorg men tp ala2 la~~~ hihii
last but n0t least... happy bufday happy (^_^)


No comments: