whos.amung.us

Sunday, May 30, 2010

sokongan bukan pendapat lah pandai

hanya aku kepil bila hati seperti hari ini.
tiada hala tuju.
luar hujan.
mata berat.
perut lapar.

entah kali keberapa aku padam.
kemudian taip kembali.

biar tulisan tidak huduh
macam sikap sendiri.

selimut ketat ketat
mungkin syarat supaya xnampak aib sendiri

mungkin aku lupa.
aku sedang menulis tertiarap.
depan aku betul betul ada cermin.

buat buat xpaham.
sebelum nak tulis cermin diri.
baru tulisan ada kualiti.

tarik nafas. kuat kan hati terus taip.

aku kurang gemar orang macam dia.
dia.
dia yang minta pendapat. tp sendiri awal awal dah set mind yang dia betul.
mungkin dia nk pendapat supaya dia disokong.
mungkin juga aku penah buat begitu pada mereka mereka.
oleh itu pengajaran buat dia ialah selepas ini awal awal bilang depan muka aku. aku nk sokongan bukan pendapat.

No comments: