whos.amung.us

Wednesday, May 26, 2010

25 may 2010

MySpace 2 3 hari ni, keje mmg bertimbun. aku masih xpaham kenape setiap sem aku akn jadi mcm ni. percaye atau x aku ade lagi 7 assignment!!!! ya! TUJUH! MySpace dan aku masih blur... sekbaik la xseterok dulu punyer dulu hahaha. rilek k. ade mase lagi. exam lmbat lagi... 2MINGGU je lagi
MySpace ape???? damn! 2minggu je lagi... =( adoiyaii!!! ape la nk jadi ngan aku nie. rilek2 tarik nafas hembossss tarik nafassss kentotttt! =P
MySpace now let me think wut are we goin to do now. c0z tomolo wa ade presentation. kalu xbuat assignment FAIL! haishhh tenuk btol la.
MySpace pk pk pk... uuuuu... uuuuu.... uuuuu... diam r! jerawat aku dh menimbun. konon2 nye stress. kuikuikui. sendiri cari pasal kan.... pdn muke aku!
MySpace kiter kene tenang. buat muke abess cool. sebagai serikandi keramat. aku kene tenang hadapi rintangan yang ada. hahahaha!
MySpace dan... aku masih xdapat idea ptt penyelesaian bg kes aku ni.
MySpace lek lu... korek idong dulu... mane tau dpt idea yang lebih bernas. kan? amik feellllll korek2 dalam lagi.... eeeiiiuuu! dah2! cibai punye sikap. no manners awww! tp nk selet kat mane? hahahaha!
MySpace hip hip hoorey! dah dpt idea! buat satu satu. selang2. doa byk2 mesti siap punye. ape ade hal. benda kecit punye hal.
MySpaceaku akn buat assemen sehingga ke noktah terkahir =)
MySpace smbil tu aku nk prepare tok exam. naikkan pointer!
MySpace <--- supaya ini yg terjadi ms hadapan! g0 mady go mady g0 mady!

*jam 1030: aku g mkn kt kdai chan, hari ni tukar menu. aku mkn kuewti0w. dan bungkus mee gorang (-__-") yelahhhh aku mmg kuat mkn. dan aku kenyang sampai skunk MySpace

No comments: