whos.amung.us

Tuesday, July 6, 2010

terima kasih sunsilk

ehem ehem... terima kasih ini aku tujukan khas kepada qiera...
sebab sy0rkan pr0duk sunsilk berwarna oyen ini! huhuhu! lebih dikenali sebagai
sunsilk damaged hair reconstruction.


seperti yang tidak semua orang tahu,
aku dah mengkalerkan rambut aku 2 kali.
dan akhirnya menjadi rosak sikit sikit lama-lama jadi bukit.
oleh itu, aku mengambil keputusan untuk memendekkan rambut aku!
akan tetapi telah dihalang oleh sesetengah pihak diatas isu berbangkit ini hahahaha!


awww! so... time-time cuti ni aku telah mencuba produk suteramatahari a.k.a sunsilk ini.
dan hasil nya! wallah!!!! mengagumkan huhhuu! lebih lembut dan kurang lah jugak rambut rosak!
so...gunalah sunsilk.lupakan yang lain awww!


ntk: yeay! gua xjadi potong rambut okay!

5 comments:

affy said...

deiiiiiiiiii macha... bkn ke ko mmg penah pakai shampoo nih b4? btw, leave in conditioner dier bgs.. aku pakai time dr aku color rambut till now.. bgs.. lembut jgk rambut aku dr xpakai.. hehehe...

Anonymous said...

jangan potong rambut.
kamu nampak lebih sesuai dan matang bila berambut panjang.
-ikhlas-

Anonymous said...

jangan potong rambut.
kamu nampak lebih sesuai dan matang bila berambut panjang.
-ikhlas-

linamadihahaha said...

P: dey chaaa! aku pkai kejap je dulu! rambut aku mcm dah ok skit dah huhuuhu hepy2! weee....

linamadihahaha said...

cik/en. iklas: hmm? kematangan tu diukur dari rmbut ke hahaha! kiddin2! =P btw thanx