whos.amung.us

Monday, July 19, 2010

100


ehem2.. dengan ini aku nak buat pengumuman!!! aku nak buat assignment 100 hari mendapatkan badan kim kardishan! hehe... klaka la? hahaha klaka2!

tapi entri bertajuk 100 ni bukan pasal cik mady cuba menguruskan badannya tapi... ini post aku yang keseratus yaw!!xde pape yang special pong kat entri ni. hahaha! aku juz terkejal skit sbb ni post aku yang keseratus d0e! well!!! banyak bende aku nak buat kt blog tapi aku xbuat. aku kate nak improve english aku yang dari dulu xberhabuk-habuk pun aku xpraktikkan.

aku rindu zaman skolah time essay wajib buat lebih dari 150 patah perkataan kot. masa tue rasanya xla malu sangat nak menulis.
hurmm... aku memang HHTA (HANGAT-HANGAT TAIK AYAM! HAKTUIH) satu sen xguna!

so berbalik kepada plan aku yang sy0k sendiri nak diet nih... aku plan untuk post 100 akan datang aku nak buat assignment 100 hari mendapatkan badan kim kardishan! huhuhu! aku nak turun kan 10kg dalam masa 100hari. yeahhh!!!! plis doe jangan caye sebab aku HHTA. -___-" tapi xpe, cuba2!!!

tunggulah aku kurus. aku leh pakai bikini sambil lari2 kat tepi pantai... sambil selak rambut. hah baru mexico kan. kelasss gitu! weewittt! kahkahkah. apa-paan saja seyh aku ini. ya da ya da... kiddin2... ilek2. tapi okay per? kan? (^_^) ok mady ketuk kepala mereng kau sekarang.! coiii!!!

aku akan start diet esok 20 july 2010 dan akan timbang setiap 20 hari hahaha! aku nak tgk 28 /10/2010 dapat x aku hilang kan 10 kg beban kat badan aku ni... hahaha padan muka abah xdpt panggil e dug0ng dah! bwek! mak pon sama lps nie mak paling gumuk dalam rumah. e ngan abah budak kurus hahahahahhaha! kan abah kan? ngeh ngeh ngeh!

dan kenapa mesti kim kardishan? hahaha! die hot d0e!!! tak hot? tak ek? arghh xpe2 aku nak gak!
sabar je la.. bukan2 la aku nie. cay0k cay0k aku!

ntk: tolong jangan nak geleng kepala kayh aku tau aku boleh cachannn!!!! diam arr capik! -___- aku tau dah 4 tahun ko dgr aku nak diet. hahaha! ko dengarkan je okay?. -___-" haih!