whos.amung.us

Saturday, July 10, 2010

lelaki co0l pada mata sper0 aku

entri kali ni entri suke-suke untuk remaja gundah gulana mcm aku.
aku tak kisah kalau kau cakap, hek eleh apa yang c0ol sangat.
what ever maj0r l0ser! awal-awal kau dah bacakan kat title post ni.
dah sah2 aku cakap pada mata aku bukan mata kau d0l!
rilek2 bende kecik je huhuhu, ok g0!
mereka terlihat tersangatlah co0l hanya bile
mereka buat dan tahu buat benda tu.
well, ape yang hebat sangat jadi co0l macam diorang-diorang ni kat mata aku.?
hebat lah d0e sebab dorang ada kau ada?

LELAKI-LELAKI C0OL!

1) lelaki terlihat tersangat co0l bila mereka pandai MENGAYAM KETUPAT pat pat!
2) plus, co0l doe mamat tu bila dia pandai memasak. macam b0b, time masak char kuey ti0w! dan... ok nanchan aku ngaku! ko nampak SEDIKIT co0l time masak.haha! lagi-lagi bila cachan masak kueyti0w dan 2 3 kali tanya sume orang "weyh ok x aku masak?"
3) well, bila lelaki tu hebat MEN GITAR. co0l!!! -___-" ya da ya da majoriti perempuan ske teng0k lelaki main gitar. 0h yea, aku lupa macam kawan sopi yang berkaki kecik. haha! GAYA dia nyanyi siyes co0l d0e!
4) yang ini lagi co0l, lelaki yang time-time lepak, tetibe hilang? g mane beb? SMAYANG derr (^_^)
5) aku jugak rasa co0l bila tengok matthew MENCIUM tangan kakaknda nya.
6) okay u gila co0l bila u BAGI KUCING MAKAN. hahaha! macam ijan fewittttt!
7) lelaki-lelaki biasa ternampak co0l gila babi hutan bila di0rang tidak segan bawak awek or member girl di0rang yang biasa-biasa je, x H0T pon g LEPAK dengan membe lelaki! apa ade hal!
8) okay ni siyes bukan co0l tapi extra co0l bila lelaki itu ngam ngan mak dia. macam fair0l may b ngeh ngeh ngeh! anak mak

9) aku tak nafikan abang ajoy co0l sebab dia salah se0rang manusia yang berPENGETAHUAN yang aku kenal. alm0st everything benda yang aku buta dia akan jawab tanpa mengHANJINGkan aku. selain ajoy, capik kottt kahkahkah plis jangan perasan!
10) aku rasa co0l gila mamat ni bila aku g jamban umah diorang. dan jamban tu BERSIH! ok mail ur t0ilet absolutely perfect! C0OL!!!!!!!!
11) Hahaha bila aku teng0k rumah di0rang macam rumah gadis. i mean KEMAS. fuy0o0o rajin2!
12) lelaki yang tidak CEREWET sangat pon boleh la cool, yelah kang banyak plak s0ngeh makan ni xboleh, barang murah xnak. ape ade hal pakai 3310.
13) lelaki BERSUKAN adalah lelaki yang C00L. ape? hahaha suke hati aku la.
14) bila aku tahu ada lelaki yang XKISAH jadi kiut or romantik t0k awek. c0ntoh? bg surat cinta. c0ntoh lagi? hah! macam mayat dia co0l doe bila die men kejar-kejar ayam ngan mia.
15) last! lelaki yang co0l ialah lelaki yang tahu makna RESPECT!


p/s: next post perempuan-perempuan h0t sekeliling aku!

3 comments:

Umi Marsella Ramly said...

hahaha. lina dah xde keje!

linamadihahaha said...

(^_^) tapi memang co0l kan? hahaha

nanchan said...

mate kero!
spero..