whos.amung.us

Wednesday, July 21, 2010

hari pertama


Hari Pertama wa sebagai PENDIET yang xberape nak tegar.
aku nama je diet. menu pagi tadi,
1 senduk mihun
1 senduk mee
1 senduk kuew ti0w!
dan sedikit sambal
untuk secukup rasa. gheee =)))

tidak cukup dengan itu ptg je aku sebat
nasi lemak pakcik blok lelaki jual tu.

hahaha! malam aku mkn mihun
kerang rebus, megi, mashmall0w
wahahahha! cam cilake kansss? -__-"

aku makan, makan dan terus makan.
hell0 makanan ok! selagi ade sebat!

tengah kemas-kemas semalam
aku terjumpe buku rapi untuk cabaran lansing.
aku baru selak skit-skit je.
macam nak termuntah baca buku-buku cenggini n0k.

tips: minum segelas susu remdah l0mak tapi tinggi kalsiyam setiap pagi.

m0tt0 diet dari shark: makan macam manusia
jangan makan cam cilake.



2 comments:

nanchan said...

good...!

Anonymous said...

go mady.
walaupun aku tau,sume tu kejap je.
kahkahkah