whos.amung.us

Sunday, June 6, 2010

pingu!


pingu ketandusan. mungkin kah kerna aku?




' aku, capit, ngan adam lapa. sume dh penat men card kt umah. adam nk blanje mkn nasi lemak. so kiteorg decide nk g melahap r kon0nnye! bwk pingu je r. best skit. keta br kuar roadtax kan? jon joni jana aku tinggalkan kt umah. sepanajng pejalanan gelak2 dan jeng jeng jeng! adoyai tetibe plak pingu buat hal mati ditgh jln!'


dr dpn flat jelatek aku ngan adam kene tolak pingu smpai dpn bengkel mara. adam kata aku x tolak! fakyu! aku tolak la setan! hahaha. ko tu yang berat bontot!






'sume dah buntu xtau nk buat, capit try call bapak die. si adam budget pandai =P konon2 nk check r ape yang rosak. aku trus amik phone msg bunda, xnk bg die riso mane aku pegi lamer2. try gak tnyer J tp die kate die xtau pasal keta antik... hampa. lame dah menunggu nih! matahari dah mencanak! adoiyai keciwa... hati lara xdpt mkn nasi lemak.'

tgh buntu2 dan2 membe capit dtg dowank r yang tolon tolon sampai giat mara. eh yeke name tmpat tu giat mara? xkisah r. sekbaik ade her0 tolon. kalu nk harap adam si bontot berat mmg xjalan la pingu. huhu...







'dowank try gak btolkan... tp ape kan daya... dorang x berbakat hahaha! so ade brother 1 berniat baik tolon kami2... tp... -___-" lalala~ same je... hah sekbaik ade brother 2 tolon... die baik sgt xmintak duit lansung =))) die bukak sit blakang... lol~ rerupenye besi penyambung ke bateri pecah. dan mereka salahkan AKU! ade ke dikatanye sbb bontot aku berat sgt bende tu pecah! fakyuuu!!!! hagaga!'

p/s: kejadian dibawah paling aku sakit per0t tahan gelak! mane x nye... capit, adam, ngan 2 lagi kawan d0wank sume berkumpul keliling usha br0ther tue buat keje hahaha! ape yg klaka nye? hahaha! siyes! adam ngan aku je tau br0ther tu s0mething wr0ng! mak capit dah kerot2 dahi riso agknye -__-" hahahahha



'lps sume dah ok. kami anta pingu balik umah capit. kami nek waja. yeah!! dpt gak mkn nasi lemak! selepas 2 jam tunggu pingu sihat balik. =))) moral dan pengajarannye... sume nye bkn salah aku. hahahaha!'







tarikh asal: 2 may 2010

No comments: