whos.amung.us

Sunday, June 6, 2010

kenape saya cinta MAK saya...? sbb MAK SAYA BEST!!!

bunda 0h bunda!
selama2 nya hari hari jadi hari bunda!

kuikui... ni salah satu bende yang lambat gak aku update. seperti yang ko tgk aku xbg lebih seperti yang sepatutnya mak dapat untuk hari mak mak sedunia... aku bagi ape yang aku mampu. rasanya aku mmg xcukup budget time tue.

so aku pk, dr aku guna duit blanje bli hadiah utk mak... lps tue xde duit aku minx kat mak jugak samer je... aku mmg xreti menabung -___-" so... aku buat benda yang aku rase mak cukup bahgia bila dpt.

aku juz tmpal note saya syg mak saya kt pintu...ade surat.... n ade la note skit2 aku tampal kt almari dia... aku rasa mak suka... sbb bila aku bgn tido dia sengih2 kambing... hikhik...


dari dulu mak xpenah minx apa2 kalu aku tnye mak nk ape utk hari ibu or bufday die... and andai kate aku blikan something mesti die tnye harge... klu aku kate rahsia dia hangin satu bdn. mak xske brg mahal... mak sempoi je... ade ayat yang aku cr dr tenet... skunk kan senang google je sume ade. and ade la skit2 ayat buat sendiri... xkisah lah yang pasti sume aku buat dr hati. (^_^) bunda bahgia x dpt anak macam e nie? huhuhu....


surat cinta untuk bunda:

intan juz nk ma tau yg ma cinta mati intan. hahaha tp ma xkan tau sbb ma mane tau kiter buat blog baru. hahaha! so ma dh xdpt stalker kwang3!!! tapi sape tau satu hari nnt ma tau jugak kan...? msti ma bace kan? =))) hihi.

terima kasih kali ni terima kasih x ternilai sbb jadi mak paling co0l sedunia! jadi mak paling baik seangkasa! jadi senyuman untuk luka! jadi mak yg sangat indah daripada dunia. jadi mak yang mithali utk intannya =) mak paling cantik dari miss universe even kita slalu gurau kata mak dah tua. hahahaha!

terima kasih sbb xpenah abes berkata2, xpenah lupa mara klu mmg salah kita, slalu risau tentang anak dara nya, slalu buat milo n nescafe utk bg kita tido lena. selalu ada bila kita putus cinta. selalu stalker sbb xnk kita jadi ntah pape. slalu cium kita b4 mak g keje. slalu kata kita cantik even kita tau, kita x sebnanya. selalu memaafkan sbb xnk kita msk neraka.

percaya la mak e mmg xpandai tunjuk cinta. muka mmg mcm cuka tapi hati gua gula. mulut mmg slalu bagi luka tapi jiwa xde niat utk bagi mak duka. hehehe... pape pon mak mmg rawk abeshhh! Smpai bila2... mak la ma, ibu, mama, mummy, ummi, bunda dan xde sape bisa ganti itu! =) syg mak ketat2!



tarikh asal: 9 may 2010


No comments: