whos.amung.us

Sunday, June 6, 2010

kalau dah j0doh x kemane =)


kEpAK KePaK kEpAK KEb0M kEB0M KeB0M!
kEBaB0m!!!
direnjis renjis dipilis! ditepungi lah tawa!

happy, kak kekek, xie, qiera
(kami2 yang meriahkan suasana)

bride and gr0om wewettt...

aku dr k.l g sunway amik kak kekek, g shah alam amik happy then trus sho0t g mantin nk amik xie. smpai je k0lej trus g amik keta sewa. mak xbg bwk jon joni jana sbb mak kate keta lame xleh bwk jauh2. so kami kami sewa lah keta pak usu utk sehari.

perjalanan lebih kurang 2 jam. tp xterasa sgt lame nye c0z hepi giler! mcm xsangke. abg cecawi nk kawin. damn! mase berlalu cpt giler! 8 tahun rupenye die jd abg angkat gua.
siyes x sangke! haha! =P kami jumpe qiera kat t0l... so grak umah pengantin sesame.



sampai2 g balut hadiah dulu. hah pastu br r g umah abg cecawi. smpai je trus blur -___-" adoiyai nk jumpe sape ni. letak adiah. salam sume org smbil buat2 kenal. perot kebulur. trus g mkn dulu.


lps mkn. abg cecawi call soh eskot bg pihak keluarga die. kami pon berarak lah bersamer2 hikhikhik! amik2 gmba skit. duduk. letih.


-____-" btol la aku ni mmg ade sindr0m jelir lidah.

hah abes dr umah pengantin dh alang2 kt muar kami g kg happy. lepak2 rehat kan badan. mkn2. tido2 hahahaha!



hah nk cite pasal budak comel nih. aku yg letih ni terkebil la kt ruang tamu kg happy. segan doe nk tido. sume dh tido aku ngan happy je bl0m. tgk tv.

aku dh mcm cicak dh terkebil kebil. sedara happy dtg pulak... lg r segan. happy sengih2 tgk aku. mcm paham je aku ngantok. die s0h aku msk bilik. yeah! itu yg kita mahu. aku trus pecut g bilik.

tetibe.... aik? bdk kecik ni folow gua dr belakang. aku pndang dia. die buat muke derk je. aku pk2 comei gak die ni =) amik camera. aku soh dia duduk. dia dok dpn aku. aku trus amik gmba. hihihi... dh besar nnt msti k0 ensem kan? kawin ngan anak aku ek bdk kecit! =)))
lps amik gmb0. aku tido. tid0 jenis mcm xreti nk balik k0lej. berpeloh2 tido sebelah qiera. peloh tp tetap nk tido. nk kene kejut byk kali baru bgn...


sepanjang perjalanan balik... aku amik la skit2 gmba. tgh sy0k picit2 tetibe aku nmpk pelangi!!!! cantik d0e! x tipuu! kowank tgk gmba n0.2 tue. tp xnmpk sgt kan? tp xpe... ok ape... hihihi... penat gila! tp syi0k abes!

................................................................................

kepada: abg cecawi dan gadisnya
daripada: adik kau yang cantik sedunia!? -__-" huhu

=) selamat pengantin baru. abg beruntung dpt kak effa yang baik lagi menawan itu. bagai uda dan dara, r0meo dan juliet!

hah! wa xnk k0men lebey2 harap lu ingat lagi msg yg wa sent otw wa balik mantin... hahaha! k0 la abg paling ngam dgn aku. harap xde ape yang berubah =) weyh aku nk ank buah. bg byk skittttt...

t0k kak effa plak. jage abg cecawi el0k2. die nakal akk cepuk je kayh! hahaha! muahx!

kawin mmg mudah. tapi nk pertahankan perkahwinan xmudah. lengkap melengkapi kayh. intan tau kowank pasti bahgia hingga syurga =)




tarikh asal: 16 may 2010

No comments: