whos.amung.us

Sunday, September 26, 2010

BITBIT PERGI JUA =(


Bangun.
Sentap.
dan diam.

nanchan jerit katanya bitbit kejung.
tak mungkin.

aku rasa kosong. mak, abah. affy mesti terkilan.
aku gagahkan juga. bergerak.
dan aku tahan.

cemerkap. apa nak buat. bitbit memang dah keras.
xsampai 2tahun aku jaga. dan bitbit tinggalkan 3 ekor sebagai ganti.
aku lihat. dan hujan kembali.

mungkin bulan juga tahu buah hatinya sudah pergi.


cay0p2 aku! harap2 dapat hidup kan dizery, dupdup dan albab.
p/s: terima kasih bangat kat abah mia n nanchan coz tolong gali kubur untuk bitbit ...


bitbit aku xkan lupa kau (T.T)

2 comments:

affy said...

aku sedih..
my tears bust out..
i gonna miss bit bit...
i love u bit..
:'(

p/s : how the babies will survive??
i tink u shud buy a milk, and botol susu baby tu.. suapkan cm baby minum..

poor bulan.. his wife already gone..

linamadihahaha said...

=( hey P i'm gonna miss bitbit to0.

(^_^) already bought that animals milk lol dear...

dah k0nyang pong mereka2 mamam hukhuk...

bulan? =( nasib baik last week abah aku bagi dorang spend time byk kali.