whos.amung.us

Saturday, November 13, 2010

ini cerita mamat 2

mamat. rakan. dan matematiknya.

apa yang sedang mereka lakukan?

































dialog 1:
mamat- "hah! kowank try jawab soklan ni!!!! ngeh ngeh ngeh!"

dialog 2:
chan- "eleh! senang je! jap aku buat"
mamat- "weyh! salah r jalan kira ko!"
jan- "ape tu? ape tu? nak buat...!!!! plis..."

dialog 3:
mamat- "kan aku dah kate salah!!!"
chan- "jap jap aku amik henset. ilek2"
jan- "eiiii! bak r! aku nk buat!" (sambil terkeruk-keruk kepala)





















dialog 4:
jan- "hah cmni, potong2 kali2! eh? brape weyh cube darab"

dialog 5:
aku- "mat, g la amik kalkulator ko! kan senang je tekan2 je"
mat- "xyah."
aku- "berlagak seyh kowank!"
chan- (sambil menekan2 hensetnya) hahaha! 28!

dialog 6:
chan- (terus buat kira2) hahaha dah dapat! mat tgk mat! haha!
aku- -____-" haih! kec0h!


















ntk: lihat soalan apa yang mereka sedang cuba selesaikan! -____-"

No comments: