whos.amung.us

Wednesday, October 13, 2010

Tanpa Kamu



siapa disini pernah terasa
dia tidak wujud di dalam dunia si tercinta

tungkus lumus cuba tarik perhatiannya
seperti sisa sampah yang tak sampai ke tong sampah

percayalah aku
jangan terasa dengan kata-kata yang berbisa oleh si dia

katakan lah aku lebih dari itu
aku boleh pergi jauh
aku mula hidup baru
aku kuat tanpa kamu

usah bersedih jangan hampa
parut cintamu tidak seteruk mana kau sangka

dia pergi namun kau masih sini
ikut nalurimu yakin pada realiti

katakan lah aku lebih dari itu
aku boleh pergi jauh
aku mula hidup baru
aku kuat tanpa kamu

tuhan sedaya memahami dirimu
walau hancur bisa lagi kau bertongkat kukuh

akan teguh
terima kekalahan yang merupakan permulaan baru

suatu hari dia akan akui
seperti begini
engkau boleh pergi jauh
engkau lebih dari itu
engkau mula hidup baru
engkau kuat tanpa aku

aku boleh pergi jauh
aku lebih dari itu
lihatlah hidup baruku
aku kuat tanpa kamu

aku berterima kasih
tanpamu ku takkan kesini
aku kan jumpa suatu hari nanti cinta sejati

walau itu masih jauh aku kuat tanpa kamu


check it out yaw:
(kuat) tanpa kamu_Demo
written/composed by Rina.S









No comments: