whos.amung.us

Wednesday, October 20, 2010

LORO PURNAMA

CONTOH SURAT CINTA BERBAU UGUTAN DARI AKU

Faizal Hassan Nanchan
Bilik n0.3 tingkat 1
Sedang berdengkur kro0h kro0h
disertai lelehan air liur dibantal jalur2nya

20 OKTOBER 2010

Dear Nanchan,

Semoga boboknya nyenyak, barangkali sedang mimpi kejar hantu. kau sepertinya ala2 buat-buat lupa hari ni kita dah berkasih sayang (eiiii geli aku) selama 2 bulan. aku tidak la berkecil hati malah tidaklah aku mahu membesar-besarkan cerita.

tujuan aku menulis surat cinta ini ialah mahu berterima kasih. untuk semuanya. untuk hari2 pelik yang kau ada dengan aku. untuk sakit jiwa yang x berhujung. untuk cereka rama-rama yang episodnya macam telenovela indonesia. untuk baran yang meluap-luap. cewah2 aku ni ucapan macam dah kapel 2 tahun walhal baru 2 bulan hahahaha! g mampus!

peranggan kali ini bukan lah untuk mempromosikan kan kau atau puji berbakul-bakul dekat kau cuma aku nak kau tau yang aku suke tengok rambut kau time basah macam abu bakar ella doe!. macam comel je =) suke tengok riak muke kau yang menyengeh sampai nampak gigi b0ngsu kau bila kau hepi giler. bila kau main gitar. bila kau makan. bila kau marah. bila kau gelabah. aku jelez tgk jari kau. runcing! macam pompuan... arghhh... dah aku nak buat assignment! malas aku nak sambung yang penting selmat hari 2bulan gedik! teruskan menggedik! hidup gedik! fuk you!

ntk: sayang ko ketat-ketat cinta kau padat padat

Yang benor,
cik mek molek
dari dalam hostel.



No comments: