whos.amung.us

Monday, August 9, 2010

hari ke2puluh


hari ni ialah hari ke 20 aku konon-konon berdiet!
haih! bosan. nasib baiklah selama 20 hari ni selera aku tidak
macam naga. tapi aku rasa macam aku dah nak kuat makan balik.
biasalah dah nak puasa kumpul tenage katenye.

hari ini seperti yang dijanji kan aku patut timbang. -___-"
berat badan aku sebelum ni turun naik. 73, 72, 73, 71!
shhh... jangan komen2!
so semalam aku balik keramat.
kat sana ada penimbang. so aku pun timbang2 kan lah diri aku.
ya ya ya... 69kg... tapi aku tau berat tu tak tetap sebab
time tu aku pose. aku rasa-rasa berat aku 70 kot. =(

pengajaran: lain kali ikot shark g jogging okay.! jangan mengelat! go mady ade lagi 80 hari untuk mencapai sasaran! apa sasaran aku? 10kg kan? maksodnye pada 28 oktober 2010 berat aku mesti 60kg! usaha! USAHA!

No comments: